20140801_141547-1Bilindiği üzere eski Burberry CEO’su 3 ay önce Apple’ın Online Ve Perakende mağzalarından sorumlu başkan yardımcısı olarak şe başlamıştı ve şimdi ise New York ve çevresideki Apple Mağazlarını gezmeye başladı geçen gün Apple Grand Station Mağazasındaydı ve mağaza müdürü ile biraz soru-cevap yaptılar:

Mağaza Müdürü: Apple’ın yüzü olarak nasıl daha iyi bir temsilci olabiliriz?

Angela Ahrendts: Hepimiz bu şirketin temsilcileriyiz ve mesajımız ile uyum içinde olmamız bizi başarıya getiren noktadır zaten. Apple mağazalarımızın içinde ve dışında olanlarla ilgili olmalısınız. Her gün Apple’ın internet siesini ve Online Mağazayı ana hatlarıyla inceleyin. Apple’ın reklam kampanyalarını izleyerek Apple’ın pazarlama ve reklamcılık aktivitelerini takip edin. Çeyrek sonuçlarından haberdar olun ve WWDC gibi etkinlikleri izleyin. Apple ailesinden çoğunu perakende çalışanları oluşturmaktadır. Müşterilere ilişkinizi geliştirdikçe müşterilerin sadakatını kazanmış olacaksınız. Credonun son cümlesine bayılırım : ürünlerimizin sahiplerine zenginleştirici deneyimi verdiğimiz zamn en iyiye ulaşmış oluruz.

Mağaza Müdürü: Online ve Perakende Mağazalarımız birbirinden neler öğrenebilir veya nasıl birbirlerine bağlanabilirler?

Angela Ahrendts: Online mağazamız ve Perakende mağazalarımız birbirine çoktan bağlanmış ve uzun süredir birbirlerinden birşeyler öğreniyorlar. Şunu bilmeliyiz ki müşterilerimizin %80’i Apple yolculuğuna Online mağazada başlıyor.

 

screen-shot-2014-08-01-at-4-22-46-pm